Agent de vanzari
Cum am descrie noi un astfel de agent de vanzare?
– persoana cu experienta relevanta in vanzari de servicii, de minimum 3 ani;
– persoana pasionata si proactiva in ceea ce face (rezultatele nu vor intarzia sa apara);
– persoana orientata catre client;
– persoana persuasiva;
– persoana dinamica si entuziasta;
– persoana competitiva, tot timpul in cautarea unui nou potential client;
– persoana cu abilitati de comunicare atat in limba romana, cat si in engleza (scris si vorbit);
– persoana orientata spre soluiii si capabila sa gaseasca rapid variante de solutionare pentru problemele clientului pentru a se asigura de reuita vânzarii si de satisfactia clientului.
Descrierea jobului
Ce beneficii ai daca ni te alaturi?
Pachet salarial bazat pe performanta (salariu fix + incentive vanzare): the sky is the limit 🙂
Tichete de masa;
Masina de serviciu;
Training-uri de specialitate.
Postul presupune:
Sa contribui la indeplinirea obiectivelor comerciale ale companiei prin managementul teritoriului de vanzari alocat, prin castigarea de clienti noi, in scopul realizarii obiectivelor individuale, ale teritoriului alocat si ale companiei;
Sa identifici nevoile clientilor, sa analizezi si sa rezolvi problemele si sa promovezi serviciile de baza ale Urgent Cargus impreuna cu solutii ale cererilor speciale, atunci cand acestea sunt necesare;
Sa comunici clar clientilor serviciile pe care Cargus le poate oferi si sa te asiguri ca acestia inteleg si accepta termenii si conditiile Cargus;
Sa efectuezi numarul cerut de vizite la clienti, conform normelor comerciale si de vanzari;
Sa oferi sprijin clientilor direct, telefonic si on-line.
Ce spui, vrei sa ne cunoastem?
Te asteptam sa faci parte din echipa Cargus