021 9330 021 9282

COVID 19

Dragi clienți,

Credem că in astfel de momente, eforturile care se fac de toate părțile sunt multiplicate prin împărtășirea celor mai bune practici, motiv pentru care dorim să vă asigurăm că am pus în aplicare o serie de măsuri pentru a proteja:

  • Clienții
  • Curierii
  • Personalul din depozit
  • Personalul din birouri.
  • Am pus la dispoziție materialele de dezinfectare necesare la intrarea în toate locațiile Cargus, astfel încât să reducem posibilitatea expunerii la virus;
  • Am asigurat mănuși pentru protecție acolo unde se manipulează coletele;
  • Este funcțională procedura prin care verificăm zilnic starea de sănătate a echipelor noastre și avem personal dotat cu termometre digitale, cu măsurare la distanță, pentru a ne asigura că monitorizăm riscurile în cel mai mic detaliu;
  • Am asigurat desfășurarea activității de birou de acasă, acolo unde este posibil acest lucru;
  • Am instituit noi proceduri pentru dezinfectarea permanentă a suprafețelor în toate punctele noastre de lucru, la fel și pentru mașinile de transport, unde sunt dezinfectate toate suprafețele de contact;
  • Am informat echipa despre toate măsurile luate și despre prevederile legale, astfel încât să fie la rândul lor responsabili în privința respectării normelor de igienă și a distanțării sociale.

Pentru protecția dumneavoastră, recomandăm în continuare ca la primirea coletelor să păstrați distanța de 1,5-2.0 metri, la fel la achitarea acestora. Pentru siguranță, este recomandată și dezinfectarea imediată a mâinilor după vehicularea banilor. Vă recomandăm folosirea modalităților de plată online pentru bunurile achiziționate, pentru a evita manipularea fizică a numerarului.

Cargus urmărește și respectă toate recomandările venite din partea Ministerului Sănătății și a Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, care lucrează la planurile de urgență în contextul epidemiei de Coronavirus.

Echipa Cargus

1.000 de locuri de muncă disponibile

Începând de luna aceasta, Cargus recrutează peste 1.000 de persoane la nivel naţional, compania având deja o comunitate de peste 5.000 de angajați și colaboratori, reprezentată de curieri și personal în hub-urile si depozitele din întreaga țară.

 

Posturile sunt deschise în Bucureşti, dar şi în alte oraşe din ţară, în toate localitățile în care se află depozite Cargus(1). Cele mai multe poziţii de curieri și sortatori sunt deschise în orașele București, Brașov, Timișoara, Arad, Oradea, Sibiu, Cluj, Iași, Constanța, mai exact, peste 700. Numărul mare de angajări vine în contextul în care volumele companiei au suferit creșteri de peste 33% în perioadele de pandemie și izolare (aprilie iunie 2020 vs. aprilie-iunie 2019). De asemenea, compania se pregătește pentru Black Friday, cea mai mare campanie de discounting organizată în România, care promite să fie și anul acesta un vârf atât pentru retaileri, cât și pentru serviciile de curierat.

 

„Contextul recent a produs schimbări semnificative în ceea ce privește dimensiunea și structura volumelor gestionate de Cargus, incertitudinea generată de contextul COVID-19 determinând consumatorii să se concentreze pe cumpărturile online. Ne apropiem cu pași repezi de vârful anual generat de volumele înregistrate de companiile de curierat, motiv pentru care continuăm să investim în eficientizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea calității serviciilor prin consolidarea echipei”, a declarat Diana Gheorghe, Director de Operațiuni în cadrul Cargus.

 

Cargus estimează că anul acesta numărul comenzilor și livrărilor generate de Black Friday va depăși cu peste 65% volumele transportate într-o lună obișnuită de activitate în contextul actual și cu peste 35% rezultatele înregistrate în urma campaniei de anul trecut. Compania și-a pregătit și anul acesta infrastructura pentru a onora în cel mai scurt timp comenzile clienților.

 

(1) Localitățile în care se află depozite Cargus: Brașov, Sfântu Gheorghe, Miercurea Ciuc, Mediaș, Târgoviște, Sibiu, Târgu Mureș, Ploiești, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Buzău, Râmnicu Sărat, Focșani, Alba Iulia, Cluj-Napoca, Turda, Piatr-Neamț, Slatina, Târgu Neamț, Bârlad, Târgu Jiu, Deva, Alexandria, Craiova, Slobozia, Brăila, Tulcea, Galați, Suceava, Iași, Călărași, Zalău, Botoșani, Baia-Mare, Reșita.

Primul serviciu prepaid

Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din România, își extinde portofoliul și lansează în premieră un serviciu prepaid. Urgent Cargus Prepaid este deja disponibil pentru clienții români și vine cu două opțiuni de volum, de 25 sau 50 de livrări, pentru patru tipuri de colete: plic, colet mic (până la 3 kg), colet mediu (până la 5 kg) și colet mare (până la 10 kg).

 

Serviciul oferă clienților Urgent Cargus posibilitatea de a utiliza livrările incluse în ofertă într-o perioadă de până la șase luni și are un cost fix.

 

Noul serviciu prepaid a fost lansat în urma unei analize amănunțite a feedback-ului și nevoilor antreprenorilor din România, cei mai mulți dintre aceștia dorind să aibă o vizibilitate mai bună asupra costurilor de  livrare. Având în vedere contextul în care ne aflăm, considerăm că una dintre cele mai bune modalități prin care îi putem spriji pe clienții noștri este de a le oferi predictibilitate asupra costurilor”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

 

Noul serviciu Prepaid reprezintă doar unul dintre eforturile continue ale Urgent Cargus de a-și adapta rapid oferta la noul mediu de afaceri din România, pe lângă adoptarea măsurilor speciale care asigură continuitate într-o perioadă în care comerțul online este vital pentru marea majoritate a companiilor locale.

 

Perioada actuală vine cu provocări deosebite pentru mulți dintre clienții noștri, în special pentru cei din sectorul e-commerce. Acest lucru ne-a determinat să ne actualizăm programul de lucru și să efectuăm livrări în zile precum 17 aprilie (Vinerea Mare) și 1 Mai, ținând cont de volumul mare de colete cu care ne confruntăm. Mai mult, am adoptat și măsuri suplimentare de siguranță, pentru a contribui la eforturile generale de combatere a pandemiei COVID-19”, a concluzionat Jaroslaw Sliwa, Urgent Cargus CEO.

Contact Center Advisor / Agent Relatii Clienti

Suntem o echipa de Contact Center frumoasa si dinamica.

Principala ta responsabilitate este, bineîn?eles, sa vorbe?ti la telefon cu clien?ii ?i sa rezolvi cerin?ele sau problemele acestora.
Daca esti un bun ascultator, prietenos si iti place sa empatizezi cu clientii te asteptam sa ne cunoastem.

Daca esti omul potrivit, aplica si ne vom bucura sa te cunoastem si sa lucram impreuna.
Iar daca stii pe cineva aflat in cautarea unui job si care corespunde cerintelor noastre, il asteptam si pe el/ea.

Salariul va fi discutat in cadrul interviului.
Sediul nostru este locat in Orasul Magurele / Ilfov

Te asteptam!