CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII
Nr Din data de
Incheiat intre:
CARGUS S.R.L.,
Cu sediul social in Bucuresti, Str. 11 Iunie nr. 14, sector 4,
Inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J2022004892407,
CUI nr. RO3541906,
Reprezentata de Radu Zlatianu, in calitate de Digital Marketing Manager,
In calitate de prestator de servicii de curierat si servicii de transport de marfa, denumit in continuare „Cargus” sau „Prestatorul”
si
,
Cu sediul social in ,
Inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.
CUI ,
Reprezentata de , in calitate de ,
,
Cu adresa in ,
Avand CNP , serie si numar CI ,
In calitate de beneficiar, denumit in continuare „Beneficiarul”, In continuare denumite in mod individual „Partea” si colectiv „Partile”, au incheiat urmatorul contract, denumit in continuare „Contractul”.
TERMENI DE BAZA | |
Tip contract: | |
Data semnarii Contractului: | |
Durata Contractului: | 1 an cu prelungire automata pentru perioade succesive de 1 an |
Perioada de Facturare: | La preluare in reteaua Cargus |
Data scadentei facturilor: | La preluare in reteaua Cargus |
Adresa de e-mail a Beneficiarului pentru facturi/rapoarte/notificari: | |
Persoana de contact de la Beneficiar: | Numele si prenumele: ; e-mail: ; tel. |
Cont bancar pentru depunere rambursuri ale Beneficiarului: | IBAN: SWIFT: Banca: |
Frecventa plata ramburs: | Zilnic |
Adresa de e-mail a Prestatorului pentru notificari: |
1. Obiectul Contractului
1.1 Obiectul Contractului consta in prestarea de catre Prestator de servicii de curierat si transport de marfa, pentru si la cererea Beneficiarului, in schimbul unui tarif, in termenii si conditiile prevazute in (i) prezentul Contract, (ii) oferta comerciala individuala atasata ca Anexa 1 („Oferta Comerciala Individuala„), precum si in (iii) urmatoarele documente ale Prestatorului, denumite in continuare „Documente Contractuale Externe„:
1.1.1 oferta comerciala aplicabila clientilor cu contract disponibila la adresa https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Cargus-Oferta-Comerciala-Clienti-Contract.pdf („Oferta Comerciala Generala„);
1.1.2 Condițiile generale de furnizare a serviciilor postale, disponibile la adresa https://www.cargus.ro/conditii-generale-de-furnizare-a-serviciilor-postal/ („CG pentru Servicii Postale„);
1.1.3 Termenii si condițiile aplicabile serviciilor de curierat si de transport, disponibile la adresa https://www.cargus.ro/termeni-si-conditii-de-transport/ („T&C„);
1.1.4 metode de ambalare si marfuri interzise si restricționate, disponibile la adresa https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/CG-modalitati-de-ambalare-si-restrictii-la-transport.pdf;
1.1.5 clauza de indexare a pretului cu indicele de combustibil (“Index de Combustibil”), disponibila la adresahttps://www.cargus.ro/index-de-combustibil/.
1.2 Pentru evitarea oricarui dubiu, Documentele Contractuale Externe reprezinta clauze externe conform art. 1.201 din Codul Civil, sunt cunoscute, in mod corespunzator, irevocabil, integral, ințelese, acceptate si recunoscute de catre Beneficiar si au aceeasi valoare obligatorie ca si Contractul insusi. Toate versiunile Documentelor Contractuale Externe sunt disponibile atat la data semnarii prezentului Contract, cat si de acum inainte pe site-ul Cargus www.cargus.ro.
2. Servicii/Condiții de prestare
2.1 Serviciile prestate de Prestator in baza prezentului Contract (denumite in continuare „Serviciile„) sunt prevazute in Oferta Comerciala Individuala. Descrierea si caracteristicile Serviciilor sunt furnizate in Documentele Contractuale Externe.
2.2 Toate condițiile de prestare a Serviciilor si in legatura cu acestea sunt prevazute in CG pentru Servicii Postale si in T&C; ex: plasarea unei comenzi, emiterea/completarea documentelor de transport, expedieri excluse de la colectare/la care Prestatorul poate refuza predarea, marfuri interzise, recunoasterea neconformitaților la predare, livrarea si predarea expedierilor, termene de predare a expedierii/emiterea documentelor.
2.3 Expedierile comandate in baza Contractului pot fi individuale (o singura trimitere postala/expediere de transport individuala, denumite in continuare comercial „Piesa”/„Piese”) sau multiple, conform caracteristicilor indicate in Oferta individuala. Piesele care depasesc 31 de kg sau Expedierile care cuprind cel putin o Piesa care depaseste 31 de kg vor fi transportate in regim de transport de marfa.
2.4 Rambursul la livrarea in contul colector va fi depus in contul bancar al Beneficiarului prevazut in Termenii de Baza. La data efectuarii transferurilor banesti, Prestatorul va transmite Beneficiarului prin e-mail, la adresa prevazuta in Termenii de Baza, o lista cu expedierile pentru care plata este inclusa in suma decontata la data respectiva. Acest document va conține urmatoarele date: numarul de serie al documentului de transport, data expedierii, data livrarii expedierii, numele destinatarului, orasul in care s-a efectuat livrarea, data incasarii contravalorii transportului, numarul chitanței de incasare, suma incasata, data decontarii.
3. Tarife
3.1 Tarifele datorate de catre Beneficiar Prestatorului pentru serviciile prestate in baza prezentului Contract („Tarifele„) sunt stabilite pe baza:
3.1.1 listei de tarife standard prevazute in Oferta Comerciala Generala publicata pe site-ul Cargus, asa cum poate fi modificata periodic („Lista de Tarife de Baza„), care cuprinde tarifele standard aplicate de Cargus („Tarifele de Baza„) si;
3.1.2 reducerilor acordate pe baza Ofertei Comerciale Individuale si;
3.2 Pentru serviciile care fac obiectul Ofertei Comerciale Individuale, Tarifele se determina dupa cum urmeaza:
3.2.1 Beneficiarul se angajeaza sa expedieze Numarul Asumat de Expedieri / luna prevazut in Oferta Individuala (Anexa 1) parte integranta a acestui Contract;
3.2.2 Numarul Efectiv de Expedieri trimise de catre Beneficiar pe luna este determinat pe baza evidentelor Cargus;
3.2.3 Procentul de reducere astfel determinat se aplica la Tarifele de Baza.
3.2.4 In cazul in care pe durata contractuala Beneficiarul nu atinge timp de trei luni consecutiv numarul lunar asumat de expedieri, Cargus isi rezerva dreptul de a aplica tarifele de baza din Lista de Tarife de Baza; Modificarea tarifelor se va face fara notificarea prealabila a Beneficiarului si isi va produce efectele automat, prin afisarea pe nota de transport a tarifului de baza ce va trebui sa fie achitat astfel cum este prevazut in Termenii de Baza.
3.3 Toate Tarifele convenite pe baza prezentului Contract fac obiectul clauzei de indexare automata cu indicele de combustibil („Index de Combustibil”), mentionata la art. 1.1.5 si disponibila la adresa https://www.cargus.ro/index-de-combustibil/, astfel cum Prestatorul o poate actualiza sau modifica periodic
3.4 Pentru evitarea oricarui dubiu:
3.4.1 Elementele esentiale ale tuturor Tarifelor sunt reducerile acordate de catre Prestator Beneficiarului aplicate la Lista de Tarife de Baza; prin urmare, tarifele absolute aplicabile se vor determina in consecinta;
3.4.2 Tarifele absolute prevazute in Oferta Comerciala Individuala sunt Tarifele aplicabile la data semnarii Contractului; orice modificare a Listei de Tarife de Baza si/sau a Indexului de Combustibil va fi reflectata automat in aceste tarife absolute care vor fi modificate in consecinta, automat, fara necesitatea niciunui act aditional/notificare/alt document sau formalitate, acordul Beneficiarului fiind deja exprimat in acest sens prin semnarea acestui Contract;
3.5 Beneficiarul poate comanda orice alte servicii prevazute in Oferta Comerciala Generala si neincluse in Oferta Comerciala Individuala, la Tarifele de Baza prevazute in Oferta Comerciala Generala disponibila pe site-ul Cargus la data comenzii, in termenii si condițiile prezentului Contract.
4. Plata Tarifelor; penalitați; limita de credit
4.1 Facturile vor fi emise in RON, in conformitate cu prevederile Termenilor de Baza.
4.2 Prin semnarea prezentului Contract, Beneficiarul este de acord cu transmiterea facturilor emise pentru serviciile prestate exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail indicata de Beneficiar.
4.3 Plata facturii se efectueaza la data scadenței menționata in Termenii de Baza, data scadenței fiind calculata incepand cu data emiterii facturii.
5. Obligatiile Prestatorului
5.1 Prestatorul trebuie sa presteze Serviciile cu diligența, in conformitate cu CG pentru Servicii Postale, T&C si cu legislația postala si de transport aplicabila.
5.2 Prestatorul trebuie sa respecte confidențialitatea tuturor informațiilor la care are acces in baza Contractului.
5.3 Raspunderea Prestatorului este reglementata in T&C si in CG pentru Servicii Postale. Pentru evitarea oricaror dubii, Prestatorul este responsabil doar in limitele prevazute in aceste documente si nu este responsabil in afara acestora si/sau pentru orice alte daune directe sau indirecte.
6. Obligatiile Beneficiarului
6.1 Beneficiarul trebuie sa respecte toate obligațiile prevazute in CG pentru Servicii Postale si in T&C, inclusiv, dar fara a se limita la ambalare, documente care trebuie completate, informatii care trebuie furnizate, greutate declarata, marfuri interzise sau restricționate etc. Pentru evitarea oricarui dubiu, Beneficiarul este pe deplin responsabil pentru:
6.1.1 ambalarea Pieselor si Expedierilor (care ramane exclusiv in sarcina si pe cheltuiala Beneficiarului) si orice daune cauzate de ambalarea neconforma. Prestatorul nu are nicio obligație de a verifica sau de a pune la dispozitie ambalajul. Fara a se aduce atingere celor mentionate anterior. Prestatorul poate oferi produse de ambalare Beneficiarului sub conditia unei comenzi facute de acesta din urma si a platii preturilor aferente, prin intermediul magazinului online de consumabile al Prestatorului, in termenii si conditiile acestuia;
6.1.2 orice daune care decurg din transportul de marfuri interzise sau restricționate (inclusiv daunele indirecte cauzate Prestatorului – ex.: amenzi/alte sancțiuni aplicate de autoritați etc.);
6.2 Beneficiarul trebuie sa plateasca Tarifele in cuantumul si la datele de scadența convenite.
6.3 Beneficiarul este obligat sa nu foloseasca Prestatorul in scopuri/activitați care contravin legii si, in caz contrar fiind responsabil din punct de vedere juridic pentru toate consecințele acțiunilor sale. Beneficiarul se obliga, de asemenea, sa obțina toate autorizațiile/licențele/permisele necesare pentru desfasurarea activitații sale (inclusiv, dar fara a se limita la cele emise de Registrul Comerțului, orice minister, ANCOM etc.), avand intreaga responsabilitate pentru acestea si acceptand in mod expres ca Prestatorul nu are nicio obligație si raspundere in legatura cu acestea (inclusiv, dar fara a se limita la obligația de a verifica existența si valabilitatea acestora in orice moment pe durata existenței Contractului). Orice daune directe/indirecte/amenzi/penalitați/sancțiuni de orice natura cauzate de incalcarea prezentei clauze vor fi suportate integral si imediat de catre Prestator.
6.4 Beneficiarul, in mod expres si neconditionat:
6.4.1 declara si recunoaste ca a consultat Documentele Contractuale Externe si ca a ințeles si a fost de acord cu toate prevederile acestora;
6.4.2 recunoaste ca Documentele Contractuale Externe sunt documente unilaterale ale Prestatorului si pot fi actualizate de catre acesta din cand in cand; versiunea actualizata va fi considerata ca fiind acceptata si aplicabila Beneficiarului incepand cu publicarea acesteia pe site-ul Prestatorului, fara nicio notificare prealabila, acord, act aditional etc.;
6.4.3 este de acord, intelege si accepta ca Lista de Tarife de Baza si Indexul de Combustibil sunt documente unilaterale emise de Cargus, stabilite in funcție de politica comerciala, politica de grup si de alți factori si pot fi modificate de Cargus in orice moment; in acest caz, tarifele modificate corelativ vor deveni aplicabile si se considera acceptate de catre Beneficiar incepand cu publicarea Listei de Tarife de Baza si/sau Indexul de Combustibil actualizate pe site-ul Cargus, in mod automat, fara a fi nevoie de un act adițional sau de orice alta formalitate/document/notificare etc.;
6.4.4 declara si recunoaste ca publicarea pe site-ul web al Prestatorului a Documentelor Contractuale Externe si a Listei de Tarife de Baza actualizate reprezinta o modalitate suficienta de comunicare a actualizarilor, astfel incat acordul sau sa poata fi considerat ca fiind obtinut si se angajeaza sa se informeze permanent cu versiunile actualizate de pe site-ul web; Beneficiarul intelege ca frecventa cu care modificarile unilaterale ale Documentelor Contractuale Externe pot fi implementate este anuala si de asemenea in caz de situatii extreme/evenimente economice majore (de ex. inflatie). Pentru buna derulare a Contractului, Prestatorul poate trimite Beneficiarului, cu minimum 15 zile calendaristice inainte, o notificare informativa prin care sa ii anunte acestuia din urma intentiile sale privind implementarea modificarilor avute in vedere. Eventuala omisiune privind parcurgerea acestei proceduri nu va determina insa ineficacitatea modificarilor adoptate. Pentru evitarea oricarui dubiu, aceasta notificare prealabila este mentita sa aiba un scop pur informativ pentru Beneficiar si in nicio circumstanta nu va putea fi asimilata unei noi oferte venite din partea Prestatorului sau unei solicitari de obtinere a vreunui acord din partea Beneficiarului privind modificarile anuntate;
6.4.5 declara ca este o societate inregistrata in mod corespunzator in conformitate cu legislația in vigoare si ca funcționeaza in conformitate cu aceasta si ca reprezentanții legali/imputerniciții semnatari ai prezentului Contract au deplina autoritate de a reprezenta Beneficiarul in prezentul Contract;
6.5 Beneficiarul are obligația de a pastra confidențialitatea informațiilor si prevederilor prezentului Contract.
6.6 Beneficiarul are obligația de a notifica Prestatorul cu privire la orice modificare a datelor sale de identificare, asa cum sunt prevazute in introducerea la Contract, in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data modificarii.
7. Clauze privind protectia datelor cu caracter personal
7.1 Parțile garanteaza respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date, precum si a legislației naționale in acest domeniu.
7.2 Parțile se angajeaza ca personalul propriu, precum si colaboratorii lor, sa respecte legislația privind protecția datelor cu caracter personal, precum si sa asigure confidențialitatea acestora.
7.3 Parțile vor colecta si prelucra numai datele cu caracter personal strict necesare pentru derularea prezentului Contract. Datele cu caracter personal sunt prelucrate de Parți in funcție de scopul pentru care au fost colectate si sunt stocate pentru perioada minima strict necesara.
7.4 Parțile iau masuri tehnice si organizatorice adecvate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679. Nerespectarea acestor obligații atrage raspunderea Parților numai pentru daunele directe cauzate si dovedite, in conformitate cu legislația in vigoare.
8. Incetarea Contractului
8.1 Prezentul Contract inceteaza:
8.1.1 prin acordul ambelor Parți, formalizat printr-un act adițional de incetare;
8.1.2 prin denuntare unilaterala la initiativa oricareia dintre Parti cu o notificare prealabila cu 30 (treizeci) de zile calendaristice, oricand inauntrul duratei agreate initial sau prelungite automat;
8.1.3 prin reziliere unilaterala de catre oricare dintre Parți, cu un preaviz de 5 zile neurmata de conformare, fara nicio formalitate si fara a fi necesara intervenția instanțelor judecatoresti, in cazul in care oricare dintre Parți nu executa in totalitate sau parțial oricare dintre obligațiile esențiale, prevazute in prezentul Contract (enumerate la art. 6 si 7 pentru Beneficiar), precum si in CG pentru Servicii Postale si in T&C-uri;
8.1.4 la inițiativa Prestatorului, cu o notificare prealabila scrisa cu efect imediat, fara nicio alta formalitate si fara a fi necesara intervenția instanțelor de judecata, daca Beneficiarul nu solicita niciun Serviciu timp de 15 saptamani consecutive;
8.1.5 in caz de forța majora, in condițiile prevazute la articolul 9.3.
8.1.6 in orice alte cazuri prevazute de lege.
8.2 Dispozițiile prezentului articol nu aduc atingere (i) raspunderii Parții care a cauzat in mod nejustificat rezilierea Contractului si (ii) obligațiilor scadente intre Parți.
9. Forta majora
9.1 Niciuna dintre Partile contractuale nu raspunde pentru neexecutarea la termen sau executarea in mod necorespunzator, total sau partial, a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului Contract, daca aceasta a fost cauzata de forta majora asa cum aceasta este definita de lege.
9.2 Partea care invoca forta majora sau este obligata sa o notifice celeilalte Parti in termen de 48 (patruzeci si opt) de ore de la producerea evenimentului, sa obtina certificatul de la Camera de Comert a Romaniei si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
9.3 Daca in termen de 10 (zece) zile de la producere, evenimentul nu inceteaza, Partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului Contract fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune interese.
10. Notificari
10.1 Orice notificare pe care Parțile si-o adreseaza reciproc in legatura cu prezentul contract se considera a fi transmisa in mod valabil prin scrisoare recomandata sau prin e-mail (la adresele furnizate in preambul si in Termenii de Baza).
10.2 Notificarea se considera primita:
10.2.1 la sediul social si la data menționata pe documentul care atesta primirea, daca este comunicata prin posta si;
10.2.2 in cazul in care a fost comunicata prin e-mail, la data primirii acelui e-mail;
11. Legea aplicabila. Litigii.
11.1 Toate neintelegerile dintre Parti cu privire la interpretarea, executarea sau incetarea prezentului Contract se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii Partilor.
11.2 In cazul imposibilitatii unei intelegeri amiabile intre Partile contractante, solutionarea divergentelor va fi facuta pe cale judecatoreasca de catre instanta competenta de la sediul Prestatorulu.
11.3 Prezentul Contract este supus legii romane.
12 Clauze finale
12.1 Prezentul Contract abroga si inlocuieste orice contracte/acte aditionale/anexe/intelegeri anterior incheiate de Parti cu acelasi obiect.
12.2 Modificari la prezentul Contract se vor face prin act aditional, cu excepția Documentelor Contractuale Externe si a Listei de Tarife de Baza, care pot fi modificate unilateral de catre Prestator in orice moment prin postarea pe site-ul web, asa cum este detaliat mai sus.
12.3 Pentru evitarea oricarui dubiu, prezentul Contract este un contract negociat si nu un contract de adeziune in sensul articolului 1.175 din Codul Civil, iar ambele Parți au ințeles, recunoscut si acceptat in mod corespunzator clauzele acestuia.
12.4 Beneficiarul accepta, intelege/declara ca.
i) este de acord sa semneze electronic acest document si ca documentul astfel semnat este valabil si are valoarea juridica recunoscuta de Legea 455/2011 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare; ca semnarea electronica a prezentului acord are loc prin tehnica clickwrap (bifarea casutei Accept Termenii si Conditiile Contractului de Prestari Servicii, avand semnificatia acceptarii neechivoce a raportului juridic);
ii) ca prezentul document, semnat electronic astfel, este valabil si obligatoriu pentru ambele Parti;
iii) ca prezentul document este semnat electronic de catre reprezentantul sau legal/autorizat/imputernicit in acest sens;
iv) ca informatiile puse la dispozitia Prestatorului in vederea incheierii si executarii contractului sunt actuale, corecte si complete;
v) ca pentru a beneficia de serviciile Prestatorului trebuie ca ulterior semnarii contractului si efectuarii platii, sa finalizeze procesul de inregistrare in platforma Cargus Webexpress prin validarea credentialelor (nume utilizator si parola) unui cont caruia ii vor fi asociate datele furnizate in partea introductiva a prezentului document (ca de ex.: adresa e-mail, nr. telefon, nume reprezentant legal, cod unic de inregistrare, etc.); pastrarea confidentialitatii/securitatii credentialelor contului revine strict in sarcina Beneficiarului.
12.5 Partile:
a. declara si garanteaza ca sunt autorizate de catre reprezentantii legali/autorizati/imputerniciti sa incheie acest acord prin aceasta maniera de contractare
b. renunta, prin prezentul, in limita permisa de lege, la orice drepturi si remedii legale pe care le-ar putea avea in vederea contestarii regimului juridic al acestui document semnat electronic;
c. accepta si inteleg ca prezentul acord reprezinta un contract incheiat la distanta prin mijloace de comunicare electronice;
d. accepta si inteleg ca prezentul acord, astfel semnat reprezinta o proba, in conditiile legilor aplicabile, in fata instantelor judecatoresti/ autoritatilor competente, in cazul unui eventual litigiu/diferend;
, reprezentand societatea Beneficiara, avand datele de identificare inserate in partea introductiva a acestui acord, in calitate de reprezentant legal/autorizat/imputernicit al acesteia, declar prin prezenta ca am acceptat termenii si conditiile Contractului de prestari servicii la data de .
PRESTATOR
CARGUS S.R.L.
Prin Radu Zlatianu
In calitate de Digital Marketing Manager
BENEFICIAR
Prin
In calitate de
ANEXA 1
LA CONTRACTUL DE PRESTARE DE SERVICII
OFERTA COMERCIALA INDIVIDUALA
Perioada de Facturare: | La scanarea in reteaua Cargus |
1. SERVICIU : STANDARD SI CLICK & COLLECT
1.1 SERVICIU: STANDARD – REDUCERI
In functie de numerul de expedieri, tariful va fi urmatorul:
Pana la 10 expedieri pe luna:
TARIFE | TARIF DE BAZA LOCO | REDUCERE LOCO*** | TARIF LOCO CU REDUCERE | TARIF DE BAZA NATIONAL*** | REDUCERE NATIONAL ** | TARIF NATIONAL CU REDUCERE |
Pret pentru primul 1 kg al Expedierii (Loco) | 21,00 lei | 20,00% | 16,80 lei | 23,00 lei | 20,00% | 18,40 lei |
Pret pentru primul 1 kg al Expedierii (National) | ||||||
Pret per kg aditional din Expediere | 1,90 lei | 20,00% | 1,52 lei | 1,90 lei | 20,00% | 1,52 lei |
(peste primul 1kg Loco) | ||||||
(peste primul 1kg National) | ||||||
Pret per piesa aditionala din Expediere (peste prima Piesa)* | 0,00 lei | 20,00% | 0,00 lei | 0,00 lei | 20,00% | 0,00 lei |
Intre 10 si 20 expedieri pe luna:
TARIFE | TARIF DE BAZA LOCO | REDUCERE LOCO*** | TARIF LOCO CU REDUCERE | TARIF DE BAZA NATIONAL*** | REDUCERE NATIONAL ** | TARIF NATIONAL CU REDUCERE |
Pret pentru primul 1 kg al Expedierii (Loco) | 21,00 lei | 25,00% | 15,75 lei | 23,00 lei | 25,00% | 17,25 lei |
Pret pentru primul 1 kg al Expedierii (National) | ||||||
Pret per kg aditional din Expediere | 1,90 lei | 25,00% | 1,43 lei | 1,90 lei | 25,00% | 1,43 lei |
(peste primul 1kg Loco) | ||||||
(peste primul 1kg National) | ||||||
Pret per piesa aditionala din Expediere (peste prima Piesa)* | 0,00 lei | 25,00% | 0,00 lei | 0,00 lei | 25,00% | 0,00 lei |
1.2 SERVICIU: CLICK & COLLECT – Reduceri
In functie de numerul de expedieri, tariful va fi urmatorul:
Pana la 10 expedieri pe luna:
Dimensiune taxabila piesa * | TARIF DE BAZA LOCO | REDUCERE LOCO** | TARIF LOCO CU REDUCERE | TARIF DE BAZA NATIONAL | REDUCERE NATIONAL ** | TARIF NATIONAL CU REDUCERE |
COLET/PARCEL S (60 cm x 37 cm x 3 cm) | 20,00 lei | 20,00% | 16,00 lei | 20,00 lei | 20,00% | 16,00 lei |
COLET/PARCEL M (60 cm x 37 cm x 10 cm) | 23,00 lei | 20,00% | 18,40 lei | 23,00 lei | 20,00% | 18,40 lei |
COLET /PARCEL L (60 cm x 37 cm x 20 cm) | 26,00 lei | 20,00% | 20,80 lei | 26,00 lei | 20,00% | 20,80 lei |
COLET/PARCEL XL (60 cm x 37 cm x 40 cm) | 29,00 lei | 20,00% | 23,20 lei | 29,00 lei | 20,00% | 23,20 lei |
Intre 10 si 20 expedieri pe luna:
Dimensiune taxabila piesa * | TARIF DE BAZA LOCO | REDUCERE LOCO** | TARIF LOCO CU REDUCERE | TARIF DE BAZA NATIONAL | REDUCERE NATIONAL ** | TARIF NATIONAL CU REDUCERE |
COLET/PARCEL S (60 cm x 37 cm x 3 cm) | 20,00 lei | 25,00% | 15,00 lei | 20,00 lei | 25,00% | 15,00 lei |
COLET/PARCEL M (60 cm x 37 cm x 10 cm) | 23,00 lei | 25,00% | 17,25 lei | 23,00 lei | 25,00% | 17,25 lei |
COLET /PARCEL L (60 cm x 37 cm x 20 cm) | 26,00 lei | 25,00% | 19,50 lei | 26,00 lei | 25,00% | 19,50 lei |
COLET/PARCEL XL (60 cm x 37 cm x 40 cm) | 29,00 lei | 25,00% | 21,75 lei | 29,00 lei | 25,00% | 21,75 lei |
*Greutate maxima admisa per Piesa: 15 kg
2. SERVICIU: STANDARD 31+
TARIFE / TARIFFS | TARIF DE BAZA LOCO | REDUCERE LOCO | TARIF LOCO CU REDUCERE | TARIF DE BAZA NATIONAL | REDUCERE NATIONAL | TARIF NATIONAL CU REDUCERE |
Pret pentru primul kg al Expedierii | 85,00 lei | 10,00% | 76,50 lei | 85,00 lei | 10,00% | 76,50 lei |
Pret per kg aditional din Expediere | 2,50 lei | 10,00% | 2,25 lei | 2,50 lei | 10,00% | 2,25 lei |
Pret per piesa aditionala din Expediere (peste prima Piesa) | 0,00 lei | 10,00% | 0,00 lei | 0,00 lei | 10,00% | 0,00 lei |
*Greutate admisa per Piesa: 32-50 kg
3. SERVICIU: STANDARD 50+
A. Tarif pe Piesa | TARIF DE BAZA | REDUCERE | TARIF CU REDUCERE | |||||||
51 – 100 kg | lei300,00 | 5,00% | 285,00 lei | |||||||
101 – 200 kg | lei600,00 | 5,00% | 570,00 lei | |||||||
201 – 400 kg | lei1.200,00 | 5,00% | 1.140,00 lei | |||||||
401 – 600 kg | lei1.800,00 | 5,00% | 1.710,00 lei | |||||||
601 – 800 kg | lei2.400,00 | 5,00% | 2.280,00 lei | |||||||
Tarif aditional taxabil pe palet >800 kg (lei/kg aditional) | lei3,00 | 0,00% | lei3,00 |
4. SERVICII ADITIONALE
Se pot alege urmatoarele servicii cu valoare adaugata:
Alte servicii/servicii cu valoare adaugata: | Tarif de Baza | Reducere | Tarif cu reducere |
Completarea manuala a notei de transport* | lei2,00 | 0,00% | lei2,00 |
Retur Documente | lei12,00 | 0,00% | lei12,00 |
PRE 10 AM* | lei25,00 | 0,00% | lei25,00 |
PRE 12 AM* | lei12,00 | 0,00% | lei12,00 |
Livrare sambata* | lei6,00 | 0,00% | lei6,00 |
Serviciul de trimitere cu valoare declarata (% din valoarea declarata / expediere | 1,00% | 0,00% | 1,00% |
Serviciul contra ramburs prin Cont colector | lei7,00 | 42,90% | lei4,00 |
Deschiderea coletului la livrare* | lei5,00 | 0,00% | lei5,00 |
Colet la schimb | Tarif agreat per expediere conform contract | Tarif agreat per expediere conform contract | |
Schimbarea destinatiei de livrare de către expeditor în interiorul orașului de destinatie (loco)* | Tarif agreat per expediere conform contract | Tarif agreat per expediere conform contract | |
Schimbarea adresei de livrare de către expeditor în afara orasului de destinatie pe teritoriul Romaniei (national)* | Tarif agreat per expediere conform contract | Tarif agreat per expediere conform contract |
* Nu se aplica la Click & Collect
Consumabile | Clientul poate achizitiona si Cargus pune la dispozitie consumabile (materiale operaționale si ambalaje: flyere, plicuri, cutii etc.) prin intermediul website-ului https://.consumabile.cargus.ro, la tarifele și în condițiile precizate pe acest website |
5. TAXE
Se vor aplica urmatoarele taxe:
Costuri aditionale | Tarif de Baza | Reducere | Tarif cu reducere |
Kilometri aditionali* | lei25,00 | 60,00% | lei10,00 |
Additional Handling* | lei15,00 | 0,00% | lei15,00 |
Overmax* | lei100,00 | 0,00% | lei100,00 |
Returnare expediere nelivrata (toate serviciile) | Tarif agreat per serviciu conform contract | Tarif agreat per serviciu conform contract |
* Nu se aplica la Click & Collect / Not applicable for Click & Collect
6. INFORMATII IMPORTANTE
Tarifele cu reducere prezentate mai sus sunt doar informative si sunt calculate in concordanta cu Tarifele de Baza asa cum apar listate pe site: https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Cargus-Oferta-Comerciala-Clienti-Contract.pdf
Daca Tarifele de Baza se modifica, procentul (%) de reducere se va aplica la noile Tarife de Baza
Indicele de combustibil se va aplica luand in considerare pretul de referinta al combustibilului asa cum este afisat pe site-ul: https://www.cargus.ro/index-de-combustibil/
Tarifele mentionate nu includ TVA
Prezenta oferta a fost semnata de ambele parți si se considera acceptata in totalitate de catre Beneficiar incepand cu data semnarii.
In calitate de beneficiar, denumit in continuare „Beneficiarul”,
1. Obiectul contractului:
Efectuarea de catre Prestator a unui numar prestabilit de servicii Standard de posta si curierat in conditiile prezentului Contract si dupa cum este detaliat mai jos, in favoarea Beneficiarului, in schimbul unui tarif care va fi achitat in momentul achizitionarii serviciilor si inainte de plasarea comenzilor de expediere.
Cantitate | Produs | Tarif Local – National | Caracteristici |
1 | Data inceperii contractului: | ||
Tarifele mentionate nu includ TVA | |||
Pret total cu TVA |
1.1 Serviciile se vor presta in conditiile prevazute in prezentul Contract si anexele la acesta, daca este cazul, precum si in urmatoarele documente ale Beneficiarului, denumite in continuare „Documente Contractuale Externe„:
1.1.1 oferta comerciala aplicabila clientilor cu contract disponibila la adresa https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Cargus-Oferta-Comerciala-Clienti-Contract.pdf („Oferta Comerciala„);
1.1.2 Condițiile generale de furnizare a serviciilor postale, disponibile la adresa https://www.cargus.ro/conditii-generale-de-furnizare-a-serviciilor-postal/ („CG pentru Servicii Postale„);
1.1.3 Termenii si condițiile aplicabile serviciilor de curierat si de transport, disponibile la adresa https://www.cargus.ro/termeni-si-conditii-de-transport/ („T&C„);
1.1.4 metode de ambalare si marfuri interzise si restricționate, disponibile la adresa https://cargus.b-cdn.net/wp-content/uploads/CG-modalitati-de-ambalare-si-restrictii-la-transport.pdf.
Pentru evitarea oricarui dubiu, Documentele Contractuale Externe reprezinta clauze externe conform art. 1.201 din Codul Civil, sunt cunoscute, in mod corespunzator, irevocabil, integral, ințelese, acceptate si recunoscute de catre Beneficiar si au aceeasi valoare obligatorie ca si Contractul insusi. Toate versiunile Documentelor Contractuale Externe sunt disponibile atat la data semnarii prezentului Contract, cat si de acum inainte pe site-ul Cargus www.cargus.ro. Descrierea si caracteristicile serviciilor prestate de Prestator in baza prezentului Contract sunt furnizate in Documentele Contractuale Externe.
2. Durata si incetarea contractului:
Este determinata pe 6 (sase) luni si intra in vigoare la data indicata mai sus, in obiectul contractului. Contractul poate inceta oricand, prin acordul partilor.
3. Modalitatea de derulare a contractului:
In urma comenzilor efectuate on-line, prin platforma Cargus Webexpress Prestatorul se va prezenta la adresa indicata de catre Beneficiar, in intervalul orar stabilit cu acesta si va prelua de la acesta expedierile/trimiterile ce urmeaza a fi livrate in conformitate cu serviciul Standard cu limitarile prevazute in prezentul Contract.
Expedierea preluata va avea dimensiunile si greutatea maxima admisa conform prezentului Contract si, in subsidiar, Ofertei Comerciale.
In cazul in care – la preluare – se constata diferente ale greutatii taxabile ale expedierii care depasesc greutatea maxima admisa conform prezentului Contract, expedierea se va putea prelua de catre Cargus numai in afara prezentului Contract, in conditiile ofertei comerciale aplicabile, cu toate consecintele care decurg din aceasta.
Prestatorul va prelua expeditiile numai pe baza documentului de transport (NT – Note de Transport) emise de Beneficiar sau de Prestator, Beneficiarul avand obligatia completarii corecte si complete a acestuia. In caz contrar, Prestatorul isi declina orice responsabilitate pentru eventualele intarzieri produse in livrare, pentru redirectionari sau sortari gresite ale expedierilor Beneficiarului.
Prestatorul refuza colectarea sau, dupa caz, predarea catre destinatar, a expedierilor care pun in pericol integritatea transportului (marfuri neambalate/ambalate necorespunzator, expedieri interzise si restrictionate la transport). Predarea expedierilor se va face dupa cum este prevazut in CG pentru Servicii Postale.
Prestatorul va returna catre Beneficiar rambursurile aferente serviciilor cu ramburs in maxim 5 (cinci) zile lucratoare calculate de la data livrarii expedierilor si a incasarii rambursurilor de la destinatar, in contul colector nr. deschis la banca . In ziua executarii transferurilor de bani, Prestatorul va transmite Beneficiarului prin email, la adresa , lista cu expedierile a caror plata este inclusa in suma decontata la data respectiva, document care va contine urmatoarele date: serie document transport expediere, data expediere, data de livrare expediere, nume destinatar, localitatea in care s-a efectuat livrarea, data incasare ramburs, numar chitanta de incasare, suma incasata, data decontare.
4. Modalitati de plata:
Tarifele sunt fixe, sunt exprimate in RON (fara TVA) si se achita la momentul achizitiei pachetului de servicii aferente serviciilor ce urmeaza a fi prestate, prin card bancar cu plata online prin intermediul procesatorului de plati EuPlatesc.ro. Pretul final va reflecta si valoarea TVA.,
Factura va fi transmisa prin email la adresa5. Clauze cu privire la protectia datelor cu caracter personal
Partile garanteaza respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului, din 27 aprilie 2016, privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, precum si a legislatiei nationale în acest domeniu. Partile se obliga ca personalul propriu precum si colaboratorii sai sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal precum si sa asigure confidentialitatea acestora.
Partile vor colecta si prelucra doar datele cu caracter personal strict necesare in vederea executarii prezentului contract. Datele cu caracter personal se prelucreaza de catre parti conform scopului pentru care au fost colectate si vor fi stocate pentru perioada minima strict necesara.
Partile vor adopta masuri tehnice si organizatorice adecvate si în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679. Nerespectarea acestor obligatii va atrage raspunderea partilor doar pentru daunele directe suferite si dovedite, în conditiile legii in vigoare.
6. Legea aplicabila. Litigii
Toate neintelegerile dintre Parti cu privire la interpretarea, executarea sau incetarea prezentului Contract se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii Partilor.
In cazul imposibilitatii unei intelegeri amiabile intre Partile contractante, solutionarea divergentelor va fi facuta pe cale judecatoreasca de catre instanta competenta de la sediul Prestatorului. Prezentul Contract este supus legii romane.
7. Clauze finale
Prezentul contract inlocuieste integral orice intelegere verbala agreata anterior intre Beneficiar si Prestator.
Pentru evitarea oricarui dubiu, prezentul Contract este un contract negociat si nu un contract de adeziune in sensul articolului 1.175 din Codul Civil, iar ambele Parți au inteles, recunoscut si acceptat in mod corespunzator clauzele acestuia.
Beneficiarul accepta, intelege/declara ca:
- este de acord sa semneze electronic acest document si ca documentul astfel semnat este valabil si are valoarea juridica recunoscuta de Legea 455/2011 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare; ca semnarea electronica a prezentului acord are loc prin tehnica clickwrap (bifarea casutei Accept Termenii si Conditiile Contractului de Prestari Servicii, avand semnificatia acceptarii neechivoce a raportului juridic);
- ca prezentul document, semnat electronic astfel, este valabil si obligatoriu pentru ambele Parti;
- ca prezentul document este semnat electronic de catre reprezentantul sau legal/autorizat/imputernicit in acest sens;
- ca informatiile puse la dispozitia Prestatorului in vederea incheierii si executarii contractului sunt actuale, corecte si complete;
ca pentru a beneficia de serviciile Prestatorului trebuie ca ulterior semnarii contractului si efectuarii platii, sa finalizeze procesul de inregistrare in platforma Cargus Webexpress prin validarea credentialelor (nume utilizator si parola) unui cont caruia ii vor fi asociate datele furnizate in partea introductiva a prezentului document (ca de ex.: adresa e-mail, nr. telefon, nume reprezentant legal, cod unic de inregistrare, etc.); pastrarea confidentialitatii/securitatii credentialelor contului revine strict in sarcina Beneficiarului.
Partile:
a. declara si garanteaza ca sunt autorizate de catre reprezentantii legali/autorizati/imputerniciti sa incheie acest acord prin aceasta maniera de contractare
b. renunta, prin prezentul, in limita permisa de lege, la orice drepturi si remedii legale pe care le-ar putea avea in vederea contestarii regimului juridic al acestui document semnat electronic;
c. accepta si inteleg ca prezentul acord reprezinta un contract incheiat la distanta prin mijloace de comunicare electronice;
d. accepta si inteleg ca prezentul acord, astfel semnat reprezinta o proba, in conditiile legilor aplicabile, in fata instantelor judecatoresti/ autoritatilor competente, in cazul unui eventual litigiu/diferend;
, reprezentand societatea Beneficiara, avand datele de identificare inserate in partea introductiva a acestui acord, in calitate de reprezentant legal/autorizat/imputernicit al acesteia, declar prin prezenta ca am acceptat termenii si conditiile Contractului de prestari servicii la data de .
PRESTATOR
CARGUS S.R.L.
Prin Radu Zlatianu
In calitate de Digital Marketing Manager.
BENEFICIAR
Prin
In calitate de