CARGUS SMART HUB

Cargus Smart Hub îți propulsează afacerea de comerț electronic pe noi culmi,
ajutând creșterea business-ului tău și simplificând operațiunile.

Noua platformă dedicată clienților de e-commerce

Cargus Smart Hub este parte din ecosistemul Cargus de soluții software care ajută creșterea afacerii tale, oferind toate funcționalitățile de care ai nevoie pentru a-ți gestiona comenzile și expedierile.

3Xcreștere venituri

Cargus Smart Hub deschide noi perspective de dezvoltare pentru afacerea ta online, permițându-ți să accesezi rapid noi canale de vânzare din piața locală și internațională și să-ți crești, astfel, veniturile de până la 3 ori.

Soluție 100% gratuită

Cargus Smart Hub este o soluție 4 în 1, un instrument complet pentru gestionarea comenzilor, expedierilor, stocurilor și a facturilor, disponibil în mod GRATUIT exclusiv pentru clienții Cargus.

Optimizare cu până la 50% a eficienței operaționale

Prin Cargus Smart Hub îți poți gestiona activitățile operaționale într-un singur panou de control și poți automatiza sarcinile repetitive.

beneficii

Încearcă acum Cargus Smart Hub pentru a beneficia de toate avantajele!

Prin Cargus Smart Hub poți să vinzi și să expediezi produse către numeroase marketplace-uri din piața locală și internațională și să-ți crești, astfel, vânzările.

Cargus Smart Hub îți permite o integrare rapidă și fără costuri suplimentare cu cele mai utilizate platforme CMS, marketplace-uri și sisteme ERP/WMS.

Prin Cargus Smart Hub poți corela vânzările cu stocul propriu prin depozite virtuale și poți comunica clienților tăi un timp de tranzit corect.

Poți asigura o comunicare constantă cu clienții tăi, de la comandă până la livrare, setând notificări personalizate. O experiență completă îi va transforma în clienți fideli.

Mai multe opțiuni de livrare adaptate preferințelor consumatorilor pot influența pozitiv rata de conversie a magazinului tău online. Prin Cargus Smart Hub, poți implementa livrarea la adresă sau în rețeaua Cargus SHIP & GO.

Gestionarea comenzilor din diferite canale de vânzare devine mai simplă ca niciodată. Indiferent dacă prelucrezi comenzi de pe un marketplace, un magazin online sau prin telefon, toate pot fi importate într-un singur loc.

Cu ajutorul unei singur platforme, beneficiezi de control total asupra expedierilor.

Prin Cargus Smart Hub, trimiți notificări personalizate despre timpul de livrare, documente de vânzare sau opțiuni de returnare.

Cargus Smart Hub te ajută să economisești timp și să elimini erorile umane, prin implementarea de reguli automate în gestionarea comunicării cu clienții.

opțiuni

Avem soluții adaptate pentru tine, indiferent de volumul coletelor procesate, ușor de integrat și implementat. Descoperă soluția ideală pentru magazinul tău online.

CARGUS SMART HUB NEO

Aplicația pe bază de browser, disponibilă online pentru expeditorii mici și medii. Ușor de integrat prin plug-in-urile disponibile pentru principalele platforme CMS (ex: PrestaShop, MerchantPro, WooCommerce)

Instalarea pluginului este foarte simplă și rapidă.

  • Hosting platforme ecommerce
  • Dedicat business-urilor mici și mijlocii
  • Gratuit pentru clienții CARGUS

CARGUS SMART HUB PLUS

Aplicația pe bază de browser, disponibilă online pentru expeditorii medii și mari. Ușor de integrat prin plugin-urile disponibile pentru principalele platforme CMS (ex: PrestaShop, MerchantPro, WooCommerce)

Instalarea pluginului este foarte simplă și rapidă.

  • Hosting local (server client)
  • Pentru business-urile medii și mari
  • Gratuit pentru clienții CARGUS

Funcționalități

Funcționalități

Aplicația CARGUS SMART HUB îți dă acces la un centru de control unificat, care acoperă cele mai importante zone din ecosistemul de e-Commerce al afacerii tale.

Gestionarea produselor și a stocurilor

  • Încărcarea și sincronizarea rapidă a produselor
  • Sincronizarea în timp real între marketplace-uri
  • Gestionarea stocurilor prin intermediul depozitelor virtuale

Managementul comenzilor și ofertelor

  • Vizualizarea comenzilor din toate canalele de vânzare într-un singur loc
  • Procesarea rapidă a comenzilor și gruparea în funcție de statusuri personalizate
  • Crearea și gestionarea rapidă a ofertelor pe mai multe canale de vânzare
  • Realizarea de acțiuni automate: trimiterea documentelor de vânzare și a opțiunilor de retur către consumatori

Managementul expedierilor

  • Vizualizarea proceselor de livrare într-un singur loc
  • Generarea și crearea automată a waybill-urilor și a notificărilor către clienți
  • Imprimarea fără efort a mai multor waybill-uri
  • Crearea de șabloane pentru detaliile expedierilor

Gestionarea notificărilor

  • Crearea de șabloane prestabilite pentru notificări personalizate care să asigure o comunicare constantă cu clienții tăi
  • Configurarea de notificări automate, pe baza unor declanșatori configurabili

Gestionarea facturilor

  • Crearea, modificarea, imprimarea sau exportarea facturilor
  • Gestionarea facturării pentru diferite canale de vânzare
  • Integrarea cu Smart Bill sau cu alți furnizori folosind API
  • Automatizarea trimiterii facturilor către clienți

Raportarea

CARGUS SMART HUB oferă date în timp real despre livrările curente, performanța diferitelor canale și a produselor într-un singur loc, astfel încât să analizezi rezultatele și să adaptezi strategiile comerciale.

Integrări disponibile

CARGUS SMART HUB este integrat cu cele mai mari platforme globale de comerț electronic, sisteme ERP și WMS pentru a oferi clienților o automatizare completă a procesării comenzilor de pe toate canalele lor de vânzare. Îți oferim un instrument scalabil și puternic pentru a eficientiza procesele logistice și tehnice din spatele unui magazin online. Adăugăm noi platforme în ecosistemul CARGUS SMART HUB în funcție de cerințele clienților, de gradul lor de utilizare și popularitate.

Contact
Solicită o ofertă