Cargus obține o nouă medalie de argint EcoVadis, pentru managementul sustenabilității

Antreprenori
Data Publicării:

Distribuie articolul


Cargus continuă să avanseze și să se transforme într-o organizație sustenabilă, atât din perspectiva activității desfășurate, cât și a impactului pe care îl în comunitățile din care facem parte. Iar aceste eforturi sunt recunoscute și la nivel internațional.

EcoVadis, agenția globală de evaluare a managementului sustenabilității, ne-a acordat medalia de argint în urma procesului de evaluare anual. Este al treilea an consecutiv în care primim recunoașterea EcoVadis și al doilea care ne aduce medalia de argint, un rezultat cu atât mai semnificativ cu cât Cargus rămâne singura companie românească de curierat care deține o astfel de recunoaștere internațională. În plus, anul acesta am înregistrat un progres de 10% în procesele interne și externe, ceea ce subliniază eforturile noastre susținute, într-un context de evaluare din ce în ce mai riguros. Acest rezultat ne plasează în top 15% companii evaluate de EcoVadis și reprezintă munca a zeci de colegi din toate departamentele.

EcoVadis ne-a evaluat performanța pe baza a patru piloni principali: mediu, drepturile omului la locul de muncă, etică și achiziții sustenabile. În toate aceste categorii am realizat progrese semnificative, consolidându-ne poziția în rândul companiilor de top. Mai multe informații sunt disponibile aici.

Pentru a sărbători rezultatul evaluării, EcoVadis va planta un copac în numele nostru prin parteneriatul pe care îl are cu One Tree Planted.

Medalia EcoVadis este doar o parte a strategiei noastră de sustenabilitate. Continuăm să contăm pe suportul vostru pentru a menține acest proces de transformare, pentru că doar împreună putem construi o lume mai bună pentru noi și generațiile viitoare!

Articole similare

Ce se întâmplă după o livrare nereușită? Aspecte importante de care trebuie să ții cont

Antreprenori

Studiile arată că aproximativ 20% dintre livrări nu reușesc din prima încercare. [1]  Dar ce se întâmplă după o livrare nereușită? Care sunt pașii următori și ce aspecte trebuie să iei în considerare? În acest articol, poți afla ce urmează după o primă livrare nereușită și ce măsuri poți lua pentru a optimiza experiența clienților.  […]

vezi mai mult
Contact
Solicită o ofertă