
Programul de Procesare a Comenzilor în Perioada Sărbătorilor
Număr de vizualizări: 676
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Dragi clienți,
Vă informăm că în perioada 23 decembrie 2024 – 4 ianuarie 2025, comenzile plasate vor fi procesate astfel:
23 Decembrie Program Normal
- Livrarea se va efectua începând cu data de 24 Decembrie;
24 Decembrie Program Normal Cut-off pentru PU si Livrari pana la ora 16:00;
- Livrarea se va efectua începând cu data de 27,28 Decembrie;
25,26 Decembrie – liber național, nu se lucrează;
28 Decembrie (Sâmbătă) Program normal de Sâmbătă (efectiv redus);
30 Decembrie Program Normal
- Livrarea se va efectua începând cu data de 31 Decembrie;
31 Decembrie Cut-off pentru Pick up si Livrari pana la ora 13:00
- Livrarea se va efectua începând cu data de 03, 04 ianuarie;
1,2 Ianuarie – liber național, nu se lucrează;
04 ianuarie (Sâmbătă) Program normal de Sâmbătă (efectiv redus);
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători pline de bucurie alături de cei dragi!
Cu prietenie,
Echipa Cargus
Articole similare

Costul marginal în logistică: cum afectează prețul livrărilor și strategia afacerii tale
Știi care e diferența dintre o livrare profitabilă și una care-ți mănâncă din buzunar fără să-ți dai seama? Un singur colet în plus. Costul marginal în logistică e acel detaliu invizibil care poate face sau rupe marja de profit. Nu-i doar o formulă de economie — e cheia din spatele unor decizii smart de preț, […]
vezi mai mult
De ce este important să alegi un partener deîncredere pentru transportul documentelor notariale?
Ai nevoie să trimiți un document notarial important – un contract, o procură sau un act oficial cu termen limită. Alegi un serviciu de curierat oarecare, sperând că totul va decurge fără probleme. Dar ce se întâmplă dacă pachetul întârzie, se pierde sau, mai rău, ajunge în mâini greșite? În astfel de situații, fiecare clipă […]
vezi mai mult
Ce se întâmplă după o livrare nereușită? Aspecte importante de care trebuie să ții cont
Studiile arată că aproximativ 20% dintre livrări nu reușesc din prima încercare. [1] Dar ce se întâmplă după o livrare nereușită? Care sunt pașii următori și ce aspecte trebuie să iei în considerare? În acest articol, poți afla ce urmează după o primă livrare nereușită și ce măsuri poți lua pentru a optimiza experiența clienților. […]
vezi mai mult