
Românii preferă plata cu cardul la curier
Număr de vizualizări: 99
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut cu 14% în decembrie față de noiembrie, la livrările Cargus
- În luna decembrie 2021, Cargus a gestionat peste 3,6 milioane de colete. Procentul celor care au făcut plata cu cardul a crescut semnificativ față de luna noiembrie;
- Ponderea numărului tranzacțiilor cu cardul din totalul tranzacțiilor efectuate, a crescut cu 19% în decembrie, față de luna anterioară;
Plata cu cardul direct la curier devine una dintre opțiunile de plată preferate pentru destinatarii coletelor din România. Conform datelor Cargus, 1 din 2 clienți sunt interesați să efectueze o achiziție atunci când magazinul online le pune la dispoziție o listă extinsă de metode de plată, conform așteptărilor lor și aproximativ 65% din clienți aleg să facă plata la livrare (ramburs) atunci când comandă produse online.
Pentru a oferi consumatorilor săi cea mai bună experiență de livrare, Cargus a dezvoltat și implementat, în septembrie anul trecut, plata cu cardul direct la curier (card on delivery / PIN on Glass) – o premieră nu doar pe piața de curierat din România, ci și o inovație la nivel european. Astfel, stresul de a nu deține numerar atunci când curierul livrează coletul sau vizitele la bancomat pentru a retrage numerar au devenit istorie. Soluția PIN on Glass a fost primită cu entuziasm de consumatori, tot mai mulți români fiind dispuși să plătească cu cardul pentru comenzi, direct la curier.
În decembrie 2021, Cargus a gestionat peste 3,6 milioane de colete. Analizând datele din ultimele două luni ale anului trecut, în decembrie față de noiembrie, Cargus a raportat o creștere cu 22% a ponderii tranzacțiilor cu cardul din valoarea totală a plăților efectuate la livrare și o creștere cu 19% a ponderii tranzacțiilor cu cardul din numărul total de plăți pe realizate la livrare.
Numărul tranzacțiilor cu cardul la livrările Cargus a crescut cu 14% în decembrie față de noiembrie, în timp ce valoarea totală a plăților cu cardul efectuate la livrare a crescut cu 7%, cu o valoare medie a plății cu cardul la livrare de 304,30 lei.
„Pentru noi, este o soluție câștigătoare. Investiția în tehnologie și transformarea digitală sunt elemente cheie în atingerea obiectivului nostru de a oferi clienților cea mai bună experiență de livrare și, în același timp, un pilon important al strategiei Cargus. Permanent, ne canalizăm eforturile pentru a oferi consumatorilor cea mai convenabilă opțiune de livrare și soluții de plată inovatoare și suntem încântați să vedem că un număr tot mai mare de oameni le adoptă”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.
Plata coletului cu cardul direct la curierul Cargus a devenit la fel de simplă ca plata la magazin. Soluția PIN on Glass permite destinatarilor să plătească pentru coletele livrate folosind orice card contactless sau un dispozitiv dotat cu un portofel digital. Tranzacția se efectuează prin simpla apropiere a acestuia de PDA-ul curierului. Confirmarea tranzacției poate fi tipărită direct de curier sau trimisă la adresa de e-mail a destinatarului.
În contextul unei creșteri rapide a comerțului electronic, Cargus recunoaște importanța unei experiențe excelente pentru utilizatori, ca factor cheie de diferențiere pe piața de curierat și propune ca răspuns soluții precum PIN on Glass.
„O experiența excelentă de comerț electronic este un factor de diferențiere într-un mediu de shopping digital în continuă dezvoltare. Informarea clienților în avans despre disponibilitatea soluției PIN on Glass, încă de pe pagina principală (homepage), va crește încrederea, va îmbunătăți ratele de conversie, va crește valoarea coșului de cumpărături și fidelitatea clienților”, a declarat Adrian Pali, Chief Commercial Officer Cargus.
Cargus apreciază că aceste soluții de plată, care îmbunătățesc serviciul de livrare, vor deveni principalele motive după care consumatorii se vor ghida atunci când vor realiza achiziții online.
Articole similare

Costul marginal în logistică: cum afectează prețul livrărilor și strategia afacerii tale
Știi care e diferența dintre o livrare profitabilă și una care-ți mănâncă din buzunar fără să-ți dai seama? Un singur colet în plus. Costul marginal în logistică e acel detaliu invizibil care poate face sau rupe marja de profit. Nu-i doar o formulă de economie — e cheia din spatele unor decizii smart de preț, […]
vezi mai mult
De ce este important să alegi un partener deîncredere pentru transportul documentelor notariale?
Ai nevoie să trimiți un document notarial important – un contract, o procură sau un act oficial cu termen limită. Alegi un serviciu de curierat oarecare, sperând că totul va decurge fără probleme. Dar ce se întâmplă dacă pachetul întârzie, se pierde sau, mai rău, ajunge în mâini greșite? În astfel de situații, fiecare clipă […]
vezi mai mult
Produse resigilate: ce sunt, caracteristici, avantaje și dezavantaje
Vrei să economisești bani fără să faci compromisuri majore la calitate? Produsele resigilate, fie că vorbim de mașini de spălat resigilate sau telefoane resigilate, sunt o alternativă tot mai populară pentru cei care caută echipamente funcționale la prețuri reduse. Dar ce înseamnă, de fapt, un produs resigilat? Cum diferă de unul nou și merită investiția? […]
vezi mai mult