
Serviciile Cargus de curierat pe bază de abonament au crescut cu 500% față de finalul anului trecut
Număr de vizualizări: 224
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
- Peste jumătate dintre aceste abonamente au fost încheiate pe o perioadă de 24 de luni.
- Mai bine de 20% dintre companii au ales opțiunile complexe, cu peste 100 de colete pe lună.
- Opțiunea dedicată companiilor, cu scut antiinflație, reduce costurile de livrare cu până la 80%.
În 2021, Cargus a lansat abonamentul cu livrări incluse, opțiune cu preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe, care reduce costurile de expediție, în special pentru antreprenorii din e-commerce. Produsul s-a dovedit o soluție avantajoasă și preferată de companii într-un context economic complex: abonamentele Cargus pentru magazinele online au crescut de 5 ori în ultimele trei luni (aprilie-iunie 2022) față de finalul anului trecut (octombrie-decembrie 2021).
Mai mult, 58% dintre companii au ales să încheie un abonament de livrări pe o perioadă de 24 de luni și peste 20% au optat pentru pachetele cu 100, respectiv 200 de colete trimise pe lună.
De asemenea, companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (43%), transport & logistică, automobile, fashion și construcții și își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești sau Târgu Mureș. Analizând destinația de livrare, 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament Cargus au ajuns la clienții lor din București, Cluj, Timișoara și Constanța.
Opțiune nouă pentru antreprenori
Cargus a lansat recent o nouă opțiune destinată firmelor și companiilor, care pot expedia colete la prețuri deosebit de avantajoase. Abonamentul reduce costurile de expediție pentru comercianți și antreprenori, stabilind un preț fix pe toată perioada contractului (12 sau 24 de luni) pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe sau taxă de combustibil. Astfel, costurile de livrare devin competitive și eficiente pentru antreprenorii din e-commerce.
Abonamentul lunar ajută companiile să trimită de la 20 la 200 de colete lunar, cu un preț care pornește de la 9,90 lei per trimitere. Pentru expedierile în rețeaua de peste 750 de puncte SHIP & GO prețul poate ajunge chiar și la 6,42 lei/colet.
Mai mult, comercianții nu trebuie să își facă griji pentru fluctuațiile sezoniere – toate expedierile neutilizate într-o lună se pot reporta și folosi atunci când este nevoie, iar coletele extra au un preț redus. Abonamentele cu livrări incluse reprezintă totodată și un scut anti-inflație pentru comercianți. Pe scurt, abonamentul le oferă companiilor predictibilitate și eficiență.
De asemenea, Cargus oferă companiilor și o serie de servicii inovatoare și valoroase pe piața de curierat din România. Cumpărătorii pot beneficia de opțiunea de plată cu cardul la livrare, datorită investiților in echipamentele curierilor. Mai mult, prin aplicația Cargus Mobile, utilizatorii au vizibilitate completă asupra statusului livrărilor, pot redirecționa coletele către un punct SHIP & GO din proximitate sau pot accesa printr-un singur click opțiunea de Quick Return – disponibilă destinatarilor finali – care eficientizează procesul de retur. Foarte curând, opțiunea va fi disponibilă și magazinelor online, astfel încât să poată avea acces direct la procesul de retur al clienților.
Articole similare

Costul marginal în logistică: cum afectează prețul livrărilor și strategia afacerii tale
Știi care e diferența dintre o livrare profitabilă și una care-ți mănâncă din buzunar fără să-ți dai seama? Un singur colet în plus. Costul marginal în logistică e acel detaliu invizibil care poate face sau rupe marja de profit. Nu-i doar o formulă de economie — e cheia din spatele unor decizii smart de preț, […]
vezi mai mult
De ce este important să alegi un partener deîncredere pentru transportul documentelor notariale?
Ai nevoie să trimiți un document notarial important – un contract, o procură sau un act oficial cu termen limită. Alegi un serviciu de curierat oarecare, sperând că totul va decurge fără probleme. Dar ce se întâmplă dacă pachetul întârzie, se pierde sau, mai rău, ajunge în mâini greșite? În astfel de situații, fiecare clipă […]
vezi mai mult
Produse resigilate: ce sunt, caracteristici, avantaje și dezavantaje
Vrei să economisești bani fără să faci compromisuri majore la calitate? Produsele resigilate, fie că vorbim de mașini de spălat resigilate sau telefoane resigilate, sunt o alternativă tot mai populară pentru cei care caută echipamente funcționale la prețuri reduse. Dar ce înseamnă, de fapt, un produs resigilat? Cum diferă de unul nou și merită investiția? […]
vezi mai mult