PLATA CU CARDUL LA LIVRARE
Cu Cargus, clienții tăi pot plăti cum doresc, astfel încât să nu ratezi nicio vânzare
plata cu cardul – ghid de bune practici
47% dintre cumpărătorii online sunt dispuși să abandoneze coșul de cumpărături din cauza lipsei de informații privind mijloacele de plată.
Cu Cargus, clienții tăi pot plăti cum doresc, astfel încât să nu ratezi nicio vânzare
47%
47% dintre clienți sunt dispuși să abandoneze coșul de cumpărături pentru că nu știu dacă metoda de plată preferată este disponibilă. *
1 din 2 clienti
1 din 2 clienți va fi mai dispus să cumpere atunci când magazinul online oferă o gamă largă de metode de plată care să le satisfacă așteptările. Mai mult de 65% dintre clienți ar alege în continuare plata la livrare**
57%
57% dintre cumpărătorii online sunt atrași de disponibilitatea diferitelor metode de plată**
Experiențele excelente de achiziție online reprezintă un factor de diferențiere în mediul de cumpărături actual, din ce în ce mai digital. Interesul permanent pentru a identifica și oferi metodele de plată preferate ar trebui să facă parte din călătoria consumatorului în magazinele online cele mai performante.
Optimizarea landing page-ului, a paginilor de produs, a coșului de cumparaturi și a paginilor de plată este esențială pentru a:

O EXPERIENȚĂ DE CHECKOUT EXCELENTĂ PORNEȘTE DIN PRIMUL PAS, NU ÎN ULTIMUL

Informarea în prealabil a clienților cu privire la disponibilitatea opțiunilor de plată favorite – chiar de pe pagina principală – poate contribui la generarea unor noi oportunități de achiziție și fidelizare a clienților.
Cea mai populară poziție este cea din subsol-ul website-ului, unde informațiile pe care le furnizezi vor fi disponibile pe tot parcursul sesiunii clientului.
O opțiune excelentă este să prezinți opțiunile de livrare și de plată folosind pictograme sau numele furnizorului de servicii de curierat. Exemple de plată cu cardul la livrare pe prima pagină și în footer ( subsol).
POZIȚIONĂRI ÎN LISTĂRILE GRUPURILOR DE SERVICII PE PAGINILE DE PRODUSE

Ai investit mult timp încercând să optimizezi paginile de produs pentru SEO. Atunci, mai fă un pas și redu fricțiunile la finalizarea comenzii prin indicarea modalității de plată preferate.
Pe pagina de produs, plasarea unui logo cu o pictogramă va crește competitivitatea produsului, reducând atenția asupra prețului, crescând competitivitatea, fără a fi nevoie să intri în detaliile despre produs.
În funcție de structura platformei de ecommerce, poși semnala plata cu cardul la livrare în interiorul listării grupului de servicii sau ca un card de garantare a încrederii.
OFERĂ O EXPERIENȚĂ DE PLATĂ FLEXIBILĂ

Chiar dacă majoritatea clienților încă folosesc numerar pentru plata la livrare, poți facilita cele mai bune două variante, oferind opțiunea de a plăti cu numerar sau cu cardul la livrare.
Afișează metodele de plată CELE MAI POPULARE. Cu cât clienții văd mai repede metoda de plată preferată de ei, cu atât mai bine. Dacă furnizorul tău de servicii de curierat este CARGUS, informează clienții că pot plăti facil, cu cardul la livrare.
Opțiunea de plată la livrare rămâne una dintre cele mai ieftine forme de plată pentru vânzător. Merită să o oferi fără costuri suplimentare asociate transportului. Pentru mulți clienți va fi esențială, iar pentru tine mult mai ieftină.
Folosiți versiunea completă a logo-ului pentru opțiunea de livrare ramburs. Utilizatorii vor avea mai multă încredere în magazinul tău și vor lua o decizie mai rapidă. Peste 65% dintre cumpărători consideră acest detaliu ca fiind important.
Cuvintele cheie și pictogramele care informează rapid despre avantajul plății la livrare sunt boostere:CARGUS – plata cu cardul la livrare„Alege plata ramburs și plătește convenabil în rate la livrare cu Cargus”
„Choose cash on delivery and pay conveniently in installments on delivery with Cargus”.
PLATA CU CARDUL LA LIVRARE


