Contact Center Advisor
Mod de lucru hibrid – Magurele/ Ilfov
Autor: Cargus
Număr de vizualizări: 4909
Număr de comentarii: 0
Suntem în căutarea unui Contact Center Advisor entuziast și orientat către clienți pentru a se alătura echipei noastre
Dacă îți place să comunici cu oamenii, să oferi asistență și să rezolvi probleme, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.
Responsabilitățile tale principale vor include preluarea apelurilor telefonice de la clienți, gestionarea mailurilor si a chaturilor.
Vei fi reprezentantul principal al companiei noastre în fața clienților. Vei avea ocazia să construiești relații solide cu aceștia și să le oferi o experiență pozitivă în fiecare interacțiune. Vei fi responsabil de rezolvarea problemelor și de oferirea unor informații precise și complete despre produsele și serviciile noastre. Vei avea ocazia să construiești relații solide cu aceștia și să le oferi o experiență pozitivă în fiecare interacțiune. Vei fi responsabil de rezolvarea problemelor și de oferirea de informații precise și complete despre produsele și serviciile noastre.
CERINȚE:
OFERIM:
Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să oferi o experiență excelentă clienților noștri, te încurajăm să aplici pentru poziția de Contact Center Advisor.